berk gürman-yesari albümü

4 Temmuz 2011 Pazartesi

öykü berk ilk çıktıgından beri onlrı çok sevmiştim..albümlerini çok bgeniyorum ve hala severek dinliyorum yaza süper gidiyor insanı kpır kıpır ediyor yerind durdurmuyor..geçenlerde berk gürman solo albüm yaptı öyküsüz nasıl olur tereddütüm vardı ama süper olmuş...kesinlikle zaten berkin sesi çok farklı ve güzel ve yanık..Allahın şanslı kullarından düşünün bir kere bir müzik yapmak isteyecksiniz ve yaptıgınız tarzla sesiniz çok uyacak..tam ispanyol sesi berkin sesi..albümü çok begendim ve tavsiye ederim..her şarkı çok güzel..ayrıca merak edenlere yesari nin anlamı; sol,kalbin oldugu taraf,zenginlikle alakalıdemek ve kökeni arapçadan gelmekte...albüm fiyatı 13,50 tl ve seyhan müzik etiketiyle müzik raflarında...

0 yorum:

followers:)

Bu Blogda Ara